donderdag 16 juli 2015

Ant-Man (in 100 woorden)


Ant-Man heeft me vooral verrast met het sterke en dynamische verhaal, wat eerst en vooral een slimme kraakfilm is, maar ook een hilarisch superheldenverhaal. De nieuwste in het Marvel-rijtje is duidelijk met veel passie gemaakt, maar voelt vooral ‘kleiner’ en persoonlijker aan dan zijn voorgangers. Rudd, Douglas en Peña zijn de showstelers, de slechterik daarentegen is spijtig genoeg iets te cliché, net als het vader-dochterverhaal van beide Ant-Mannen. De actiescènes zijn superspectaculair, creatief en zal een leuke toevoeging zijn aan volgende Avenger-films. Ik had graag Edgar Wrights Ant-Man gezien, maar Peyton Reeds humoristische en intieme actieprent is méér dan voldoende.


79/100

3 opmerkingen:

  1. Apostrof s ('s) gebruik je alleen in het Engels om bezit aan te duiden, in het Nederlands is het gewoon Edgar Wrights of Peyton Reeds.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip! Ik ben geen professionele schrijver dus vergeef me deze foutjes!! Toch bedankt, ik zal het aanpassen! :p

      Verwijderen
  2. Aanhalingstekens.. Vluchtige 'taal-gemakjes' ;-) van deze tijd.., men noemt het soms ook "tussen haakjes" (...) ;-) ,,en dan nu weer naar de film".. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen